Termeni si conditii

Termeni si coditii:

1.1 Rezervarea la Pensiunea Flora

Datele de identificare a firmei:

Pensiunea Flora este administrata de

 Element Web Shop SRL

CIF: RO36564000

REGISTRU COMERTULUI: J03/1619/2016

 cu sediul in:

Arges, Pitesti, str. Bradului, nr 20, bl. 50-51, sc.: B, ap. 12 

si Punctul de lucru

Harghita, Baile Tusnad, Aleea Sf. Ana, nr 37.

Pensiunea Flora detine toate licentele necesare inclusiv certificatul de clasificare pentru cazare si restaurant.

Rezervarea poate fi facuta prin:

a. Pe site in pagina de rezervari. Dupa finalizarea pasilor ceruti de aplicatie, clientul trebuie sa astepte confirmarea telefonica. Un agent va contacta clientul pentru a finaliza rezervarea. 

b. Telefonic la numarul afisat pe site. Dupa finalizarea convorbirii clientul va primi un mail cu toate detaliile rezervarii, in mail va primi inclusiv link-ul pentru plata avansului.

c. Prin agentiile partenere: este bine de stiut faptul ca fiecare agentie are politicile si tarifele sale, de aceea pentru toate rezervarile facute prin agentii, preturile aferente activitatilor disponibile la unitatea de cazare pot suferi modificari substantiale.Toate detaliile si preturile inclusiv pentru activitati, masa, cazare sunt disponibile pe site-ul agentiei partenere. Nici un client care a cumparat un pachet de la agentie nu va putea beneficia de reduceri aferente din receptie, dar va putea beneficia de activitati la pretul intreg.

Atentie:

Pentru rezervarile efectuate pe site sau telefonic: Rezervarea nu devine valabila numai dupa plata avansului si primirea confirmarii de plata prin mail.

Pentru rezervarile facute prin agentie verificati in detaliu termenii si conditiile impuse de agentie

Pensiunea Flora (Element Web Shop SRL) nu raspunde pentru pachetele cumparate prin agentie si nu poate returna nici o suma aferenta serviciilor cumparate prin agentie.

2. Plata online

Plata poate fi efectuata online prin accesarea link-ului primit la Check-in, in pagina "Administrare Rezervare" acesati butonul "Plateste Integral". Veti fi redirectionati catre partenerul de plati "Netopia".Dupa efectuarea platii vom transmite confirmarea prin mail impreuna cu factura.

3. Plata Avans

Avansul este valoarea platita de client pentru securizarea rezervarii. Valoarea avansului difera in functie de fiecare rezervare. Plata avansului se face prin accesarea link-ului pus la dispozitie prin mail clientului. Dupa plata avansului confirmarea se face automat. Daca avansul nu este platit in timpul stabilit, rezervarea va fi anulata automat.

4. Returnarea avansului

Avansul nu se returneaza in nici unul din cazuri.

5. Plata partiala sau integrala

Prin plata partiala sau integrala se intelege: suma platita de client in totalitate sau mai mult de 50% din totalul rezervari. Aceasta nu poate fi restituita decat sub forma de voucher de cazare in unitatile Grupul Flora. Voucherul va fi primit pe mail imediat ce modificarea este finalizata.

6. Plata cu vouchere de vacanta online

Clientul poate plati prin vouchere de vacanta toata suma de cazare. Suma platita nu poate fi restituita, clientul poate beneficiaza de aceasta suma pentru unitatea de cazare aleasa si poate modifica oricand rezervarea. Taxa de modificare a unei rezervari este de 100 Ron/camera. Clientul va achita suma pentru "Taxa de modificare" odata cu check-inul, iar suma platita prin vouchere de vacanta va putea fi folosita pentru noua rezervare fara a se pierde.

7. Rezervare anulata

La anularea rezervari veti primi un mail de confirmare. In cazul in care rezervarea dumneavoastra a suferit modificari care considerati ca nu sunt din cauza dumneavoastra va rugam sa ne contactati telefonic. Daca rezervarea a fost anulata accidental vom incerca sa gasim o alta camera disponibila sau vom returna suma platita integral in unul  din conturile indicate de dumneavoastra in maxim 3 zile calendaristice. 

8. Taxa de statiune

Taxa de statiune este inclusa in cazare, atat timp cat rezervarea este facuta la receptie, pe site-ul oficial sau telefonic. In cazul in care rezervarea este facuta printr-o agentie partenera verificati daca agentia solicita taxa de statiune. 

9. Taxa animale de companie

Taxa pentru animalele de companie este urmatoarea:

a. animal de companie talie mica 50 Ron/sejur

b. Animal de companie talie mare 100 Ron/sejur

Sunt acceptate:caini, pisici, pasari sau alte animale care nu pot fi lasate libere prin camera.

Ne rezervam dreptul de a refuza de a face check-inul in cazul in care observam un comportament ciudat asupra animalului de companie fara a fi necesar sa dam explicatii.

10. Dauna pentru animalele de companie

Orice dauna provocata de animalul de companie va fi intocmit proces verbal si va fi achitat de proprietarul animalului.

11. Cazarea 

Cazarea se face in camera pusa la dispozitie de unitatea de cazare. Clientul are obligatia ca la primirea cheilor sa inspecteze camera si daca observa neconformitati trebuie sa anunte imediat personalul locatiei.

12. Check-in si Check-out

Intrarea in camere se face dupa ora 14:00. Pentru clientii care ajung dupa ora 19:00, check-inul se va face online fara contact. Acestia vor primi un sms cu toate detaliile inclusiv cu nr camerei, locul in care gasesc cheile de acces si link-ul de completare a datelor de cazare.

Check-outul se face pana in ora 12:00 a zilei de decazare. Orice intarziere atrage dupa ea costuri suplimentare si anume: pentru fiecare 60 de minute se va aduga o taxa de 50 Ron.

Clientul poate comunica cu personalul in urmatoarele moduri:

a. direct in restaurantul locatiei

b. indirect prin aplicatia online in pagina de rezervari

c. telefonic

In cazul in care clientul doreste prelungirea sejurului sau un Check-out tarziu , trebuie sa solicite personalului acest lucru si in functie de disponibilitate se ofera o optiune.

13. Wifi

Accesul la WIFI este gratuit si este disponibil atat in camere cat si in zona de restaurant la interior. Parolele de acces se afla in camere pe pliantul lipit pe usa principala.

14. Restaurant

Restaurantul este deschis in fiecare zi.Programul de mic dejun este intre 8:00-12:00. In restul zilei restaurantul este deschis in sistem al a carte. In aplicatia de rezervari puteti:

a. vedea meniul restaurantului nostru

b. comanda in camera

c. notele trecute in contul dumneavoastra

15. Contact cu proprietatea URGENTE

Puteti contacta proprietatea la orice ora pentrui orice problema la urmatoarele numere de telefon:

Engleza- 0751149942

Romana- 0744178068

Maghiara- 0732584698

16. Alarma de fum

Fiecare camera este dotata cu senzori de fum, acestia sunt pozitionati in tavan si puteti sa ii identificati prin  lumina intermitenta de culoare rosie emisa.La declansare acestia scot un sunet asurzitor. Toti senzorii sunt functionali. In cazul in care alarma este declansata la unul din senzori chiar daca acesta se afla in camera laturalnica va rugam sunati imediat la nr de telefon:

Engleza- 0751149942

Romana- 0744178068

Maghiara- 0732584698 

17. Folosirea dispozitivelor electronice

Toate camerele sunt dotate cu: 

TV-telecomanda pentru deschidere, inchidere si schimbare programe se afla in camera. Televiziunea este prin cablu si sunt disponibile 30 de canale TV. Lista cu canalele TV este disponibila la deschiderea televizorului. Nu lasati niciodata televizorul pornit atat timp cat nu sunteti in camera.

 Frigider

Frigiderul  functioneaza cu agent frigorific, va rugam sa nu il impingeti pana langa perete. 

Frigiderul este igenizat dupa fiecare client. 

Pentru o temperatura optima de 5C va rugam sa nu modificati termostatul si sa nu tineti usa deschisa.

Plita

Unele camere sunt dotate cu plita. Aceasta poate fi pornita din butoanele aferente. Va rugam sa nu lasati plita nesupravegheata cand functioneaza.

18. Pornirea caldurii in camera

Fiecare camera are termostatul ei. Pentru reglarea temperaturii mergeti la termostat si accesati butoanele + pentru a creste temperatura si - pentru a scade temperatura in camera. In cazul in  are intampinati probleme solicitati ajutorul unui angajat. Temperatura indicata in meniul principal din iterfata este temperatura ambientala din camera, temperatura indicata prin afisare intermitenta este temperatura de setare

19. Folosirea chicinetei

Unele camere au si chicineta, aceasta este dotata cu:

a. plita electrica

b. fierbator

c. pahare

d. ustensile de gatit standard

e. condimente

20. Daunele provocate de client

Fiecare client este raspunzator de camera sa de la primire pana la predare. In cazul in care clientul produce daune in functie de daunele produse acesta va achita catre locatie prin proces verbal. In cazul in care daunele provocate sunt atat de mari in cat camera nu poate fi utilizata de noii clienti, atunci clientul raspunzator datoreaza inclusiv costurile de relocare ale clientilor pe toata perioada pana camera revine la starea initiala. Relocarea clientilor se va face in functie de calitatea camerei si a nivelului de confort, acesta putand fi intotdeauna mai sus si niciodata mai jos.

21. Obiectele pierdute

In cazul in care unul din clienti uita obiecte in camera si sunt gasite. Acestea sunt pastrate 30 de zile la locatie. Daca in 30 de zile clientul nu contacteaza unitatea de cazare, obiectele pierdute sunt aruncate. Restituirea obiectelor pierdute se face prin curierat. Toate costurile fiind suportate de client.

22. Politica de confidentialitate

Politica de confidentialitate se refera la datele pe care noi le colectam in vederea desfasurari activitati de turism. Pensiunea Flora colecteaza doua tipuri de date:

a. Date pentru inregistrarea unei rezervari: aceste date sunt minore si sunt importante pentru a putea crea primul contact cu dumneavoastra si rezervarea propriu-zisa:

Nume, Numar de telefon, Adresa de email, perioada in care doriti sa va cazati la noi, nr de persoane adulte si copii

b. date pentru finalizarea unei rezervari: Aaceste date sunt mai complexe si sunt obligatorii prin lege.

Nume, tip document, cnp,serie document, adresa, data nasterii, locul nasterii,scopul calatoriei, alte notite, telefon, email, semnatura

Ce facem noi cu aceste date: toate aceste date sunt centralizate si sunt predate organelor de control abilitate la cerere sau conform legii.

Toate datele sunt obligatoriu de completat. In cazul in care datele completate sau incorecte sunteti drept raspunzator de informatiile introduse in formular.

In cazul in care doriti eliminarea datelor dumneavoastra din sistem puteti trimite un mail la barbulescucatalinion@gmail.com cu solicitarea de eliminare a datelor din sistem. Pot fi eliminate toate datele doar in cazul in care rezervarea a fost anulata din orice motiv. In cazul in care o persoana care a beneficiat de un sejur la Pensiunea Flora, datele acestea nu pot fi eliminate in totalitate, prin lege suntem obligati sa pastram urmatoarele date: Datele inscrise in documentele emise catre dumneavoastra(facturi), datele din foaia de receptie semnata la cazare.

23. Contact

Pentru a trimite orice sugestii, reclamatii, felicitari, etc. puteti sa ne contactati :

a. mail: pensiuneafloratusnad@gmail.com

b. telefonic: 0371 238 339