Termeni si coditii:
1. Pensiunea Flora:
Prezentele Termeni si Conditii se aplica unitatii de cazare, Pensiunea Flora, care face parte din Grup Flora.
Pensiunea Flora dispune de doua corpuri de cazare:
- Corp A: camere cu balcon, cu pat matrimonial si canapea extensibila
- Corp B: camere fara balcon, dar cu chicineta
Prin efectuarea unei rezervari, clientul accepta automat termenii si conditiile de mai jos. Aceste reguli stabilesc drepturile si obligatiile atat ale clientilor, cat si ale operatorilor unitatilor de cazare, asigurand o experienta placuta si sigura pentru toti oaspetii.
Ne rezervam dreptul de a actualiza acesti termeni si conditii fara notificare prealabila, iar cea mai recenta versiune va fi disponibila pe site-ul oficial al pensiunii.
Datele de identificare a firmei:
Grupul Flora este administrat de:
Element Web Shop SRL
CIF: RO36564000
REGISTRU COMERTULUI: J03/1619/2016
Cu sediul in: Arges, Pitesti, str. Bradului, nr 20, bl. 50-51, sc.: B, ap. 12
Punctul de lucru: Harghita, Baile Tusnad, Aleea Sf. Ana, nr 37.
Pensiunea Flora detine toate licentele pentru cazare si restaurant.
Plata cazarii se poate face online sau la biroul de incasari.
Biroul de incasari se afla la: Harghita, Baile Tusnad, Aleea Sf. Ana, nr 37.
2. Rezervari:
Modalitati de efectuare a rezervarii:
Pe site, in pagina de rezervari. Dupa completarea pasilor solicitati de platforma, clientul va primi un e-mail cu oferta selectata. Este responsabilitatea clientului sa verifice corectitudinea informatiilor din oferta. Pentru ca rezervarea sa devina ferma, este necesara achitarea unui avans in termenul limita specificat in e-mail.
Telefonic, la numarul afisat pe site. Dupa finalizarea convorbirii, clientul va primi un e-mail cu toate detaliile rezervarii, inclusiv un link pentru plata avansului. Achitarea acestuia in termenul mentionat in e-mail este necesara pentru confirmarea ferma a rezervarii.
Prin agentiile partenere: este bine de stiut faptul ca fiecare agentie are politicile si tarifele sale, de aceea pentru toate rezervarile facute prin agentii, preturile aferente activitatilor disponibile la unitatea de cazare pot suferi modificari substantiale.Toate detaliile si preturile inclusiv pentru activitati, masa, cazare sunt disponibile pe site-ul agentiei partenere. Clientii care achizitioneaza un pachet prin agentie nu beneficiaza de reducerile sau gratuitatile oferite prin rezervare directa la receptie sau pe site-ul pensiunii, dar pot accesa activitatile la pretul intreg.
Atentie:
Pentru rezervarile efectuate pe site sau telefonic: Rezervarea devine valabila doar dupa plata avansului si primirea confirmarii prin e-mail.
Pentru rezervarile facute prin agentie verificati in detaliu termenii si conditiile impuse de agentie.
Pensiunea Flora (Element Web Shop SRL) nu raspunde pentru pachetele cumparate prin agentie si nu poate returna nici o suma aferenta serviciilor achizitionate prin agentie.
3. Plata online
Plata poate fi efectuata online prin accesarea link-ului primit la Check-in, in pagina "Administrare Rezervare" acesati butonul "Plateste Integral". Veti fi redirectionati catre partenerul de plati "Netopia".Dupa efectuarea platii vom transmite confirmarea prin mail impreuna cu factura.
4. Plata Avans
Avansul este valoarea platita de client pentru securizarea rezervarii. Valoarea avansului difera in functie de fiecare rezervare. Plata avansului se face prin accesarea link-ului pus la dispozitie prin mail clientului sau prin transfer bancar. Dupa plata avansului prin link de plata confirmarea se face automat. Daca avansul va fi platit prin transfer bancar atunci ordinul de plata va trebui transmis impreuna cu detaliile rezervarii (nume, perioada) pe adresa de mail a pensiunii la care a fost facuta rezervarea.
Daca avansul nu este platit sau clientul nu a transmis ordinul de plata in timpul stabilit, rezervarea va fi anulata automat.
5. Returnarea avansului
Avansul nu se returneaza, indiferent de motiv.
6. Plata partiala sau integrala
Prin plata partiala sau integrala se intelege suma achitata de client fie in totalitate, fie sub forma unui procent din valoarea totala a rezervarii. In cazuri exceptionale, daca aceasta suma este restituita, rambursarea se va face exclusiv sub forma de voucher de cazare, valabil in unitatile Grupului Flora. Voucherul va fi transmis pe e-mail imediat dupa finalizarea modificarii.
*Grupul Flora sunt unitatile de cazare puse la dispozitie de Element Web Shop si afisate pe site-ul oficial sub sigla "Grupul Flora"
7. Plata cu vouchere de vacanta online
Clientul poate achita integral suma aferenta cazarii folosind vouchere de vacanta. Suma platita prin vouchere nu poate fi restituita, insa clientul poate utiliza aceasta suma pentru unitatea de cazare aleasa si are posibilitatea de a modifica rezervarea oricand.
Pentru modificarea unei rezervari, se aplica o taxa de 100 RON/camera, care va fi achitata de catre client la momentul check-in-ului. Suma initial platita prin vouchere de vacanta va fi transferata catre noua rezervare, fara a fi pierduta.
Clientul este responsabil pentru utilizarea voucherelor de vacanta si se angajeaza sa respecte urmatoarele conditii de rezervare:
6.1 Declara pe propria raspundere ca voucherul de vacanta ii apartine.
6.2 Rezervarea este efectuata exclusiv pe numele sau.
6.3 Completeaza corect check-in-ul online sau poate solicita completarea acestuia la receptie.
6.4 Solicita documentele aferente rezervarii si verifica daca acestea sunt completate corect. In cazul in care sunt identificate erori, are obligatia de a solicita modificarea acestora in termen de maximum 24 de ore de la emitere.
8. Rezervare anulata
In cazul anularii unei rezervari, clientul va primi un e-mail de confirmare. Daca rezervarea dumneavoastra a suferit modificari care considerati ca nu sunt din cauza dumneavoastra va rugam sa ne contactati telefonic pentru remedierea situatiei.
Daca anularea a fost efectuata accidental, vom incerca sa oferim o camera disponibila in aceleasi conditii sau, in cazul in care acest lucru nu este posibil, vom returna integral suma achitata. Rambursarea se va efectua intr-unul dintre conturile bancare indicate de client, in termen de maximum 3 zile calendaristice.
9. Taxa de statiune
Taxa de statiune este inclusa in pretul cazarii pentru rezervarile efectuate direct la receptie, pe site-ul oficial sau telefonic. In cazul in care rezervarea este realizata printr-o agentie partenera, va rugam sa verificati daca aceasta solicita plata taxei de statiune.
10. Taxa animale de companie
Animalele de companie sunt acceptate doar la Pensiunea Flora Corp A.
Nu sunt acceptate animale de companie la Pensiunea Flora Corp B.
Taxa pentru animalele de companie este stabilita dupa cum urmeaza:
Animal de companie de talie mica: 50 RON/sejur
Animal de companie de talie mare: 100 RON/sejur
Sunt acceptate urmatoarele animale: caini, pisici, pasari sau alte animale care nu pot fi lasate libere in camera.
Ne rezervam dreptul de a refuza efectuarea check-in-ului in cazul in care observam un comportament necorespunzator al animalului de companie, fara a fi necesar sa oferim explicatii.
11. Daune provocate de animalele de companie
Orice dauna cauzata de animalul de companie va fi documentata prin intocmirea unui proces-verbal, iar costurile de reparare vor fi suportate integral de catre proprietarul animalului.
12. Cazarea
Cazarea se va face in camera pusa la dispozitie de unitatea de cazare. La primirea cheilor, clientul are obligatia de a inspecta camera si, in cazul in care observa neconformitati, trebuie sa anunte imediat personalul locatiei.
13. Check-in si Check-out
Intrarea in camere se face dupa ora 14:00. Pentru clientii care ajung dupa ora 19:00, check-in-ul se va efectua online, fara contact direct. Acestia vor primi un SMS, mail sau mesaj pe Whatsapp cu toate detaliile, inclusiv numarul camerei, locatia unde pot gasi cheile de acces si un link pentru completarea datelor de cazare.
Check-out-ul trebuie efectuat pana la ora 12:00 in ziua de plecare. Orice intarziere va atrage costuri suplimentare: pentru fiecare ora de intarziere, se va adauga o taxa de 50 RON.
Clientul poate comunica cu personalul prin urmatoarele modalitati:
Direct, in restaurantul locatiei
Indirect, prin aplicatia online, in pagina de rezervari
Telefonic sau prin mesaj pe Whatsapp.
In cazul in care clientul doreste prelungirea sejurului sau un check-out tarziu, acesta trebuie sa solicite acest lucru personalului. Acesta optiune va depinde de disponibilitatea camerei.
14. Wi-Fi
Accesul la WIFI este gratuit si este disponibil atat in camere cat si in zona de restaurant la interior. Parola de acces este disponibila pe pliantul lipit pe usa principala a camerei.
15. Restaurant
Restaurantul este deschis in fiecare zi. Programul de servire a micului dejun este intre orele 9:00 si 11:00. In restul zilei, restaurantul functioneaza in sistem à la carte. In aplicatia de rezervari, aveti urmatoarele optiuni:
Vizualiza meniul restaurantului nostru;
Comanda direct in camera;
Consulta notele trecute in contul dumneavoastra.
16. Contact URGENTE
Pentru orice problema urgenta, ne puteti contacta la orice ora la urmatoarele numere de telefon:
Engleza- 0751149942
Romana- 0744178068
Maghiara- 0732584698
17. Alarma de fum
Fiecare camera este dotata cu senzori de fum, amplasati in tavan. Acestia pot fi identificati prin lumina intermitenta de culoare rosie emisa. La declansarea alarmei, senzorii emit un sunet puternic. Toti senzorii sunt verificati si functionali.
In cazul in care alarma se declanseaza la unul dintre senzori, chiar si in camerele invecinate, va rugam sa sunati imediat la numarul de telefon:
Engleza- 0751149942
Romana- 0744178068
Maghiara- 0732584698
18. Folosirea dispozitivelor electronice
Toate camerele sunt dotate cu:
Televizor: Telecomanda pentru pornire, oprire si schimbarea canalelor se afla in camera. Televiziunea este prin cablu, oferind acces la 30 de canale. Lista canalelor este disponibila la pornirea televizorului. Va rugam sa opriti televizorul atunci cand parasiti camera.
Frigider: Functioneaza pe baza de agent frigorific, prin urmare nu trebuie impins complet lipit de perete. Este igienizat dupa fiecare client pentru a asigura cele mai bune conditii de utilizare. Pentru a mentine o temperatura optima de 5°C, va rugam sa nu modificati setarile termostatului si sa evitati lasarea usii deschise pentru perioade indelungate.
Plita (disponibila in anumite camere): Se porneste din butoanele aferente. Din motive de siguranta, plita nu trebuie lasata nesupravegheata in timpul functionarii.
19. Pornirea caldurii in camera
Fiecare camera este dotata cu un termostat individual. Pentru ajustarea temperaturii, utilizati butoanele “+” pentru a creste temperatura si “-” pentru a o reduce.
In cazul in care intampinati dificultati, va rugam sa solicitati asistenta unui angajat.
Temperatura afisata pe ecranul principal reprezinta temperatura ambientala din camera, iar temperatura afisata intermitent indica setarea curenta.
20. Folosirea chicinetei
Anumite camere sunt dotate cu chicineta, echipata cu:
Plita electrica
Fierbator
Pahare
Ustensile de gatit standard
Condimente
Pentru utilizarea corecta si in siguranta a echipamentelor, va rugam sa respectati instructiunile de folosire si sa nu lasati aparatele electrice nesupravegheate in timpul functionarii.
21. Daunele provocate de client
Fiecare client este responsabil pentru camera sa din momentul preluarii pana la predare. In cazul in care sunt provocate daune, valoarea despagubirii va fi stabilita printr-un proces-verbal.
Daca daunele sunt de o asemenea amploare incat camera nu poate fi utilizata de alti clienti, clientul responsabil va suporta si costurile de relocare ale acestora, pentru intreaga perioada necesara readucerii camerei la starea initiala.
Relocarea se va face in camere de o calitate si un nivel de confort echivalent sau superior, niciodata inferior.
22. Obiectele pierdute
In cazul in care un client uita obiecte in camera, acestea vor fi pastrate la locatie timp de 30 de zile. Daca in acest interval clientul nu contacteaza unitatea de cazare, obiectele vor fi eliminate.
Restituirea obiectelor se face exclusiv prin curier, toate costurile de expediere fiind suportate de client.
23. Accidente si Incidente
Dorim sa asiguram o sedere cat mai placuta si sigura tuturor oaspetilor nostri. Cu toate acestea, Pensiunea Flora nu poate fi considerata raspunzatoare pentru accidentele sau incidentele survenite din cauze independente de controlul nostru.
Astfel, oaspetii sunt responsabili pentru siguranta lor personala si a bunurilor pe durata sederii la pensiune. Recomandam tuturor sa adopte un comportament preventiv si sa respecte regulile interne ale pensiunii pentru a evita orice situatii neplacute. In cazul unor situatii exceptionale, va rugam sa ne contactati imediat pentru a putea oferi sprijinul necesar.
24. Rezervari pentru Grupuri
Pentru rezervarile destinate grupurilor, acestea se efectueaza exclusiv pe baza de comanda prealabila. Solicitarea unei comenzi se poate face prin una dintre urmatoarele metode de contact:
Telefonic, la numarul pensiunii
Prin e-mail
Prin WhatsApp
Fiecare rezervare pentru grupuri este personalizata in functie de mai multi factori, precum perioada sejurului, numarul de persoane, mesele incluse si alte servicii aditionale solicitate. Prin urmare, tarifele pot varia in functie de aceste criterii. Pentru a primi o oferta detaliata si adaptata nevoilor dumneavoastra, va rugam sa ne contactati in prealabil.
25. Politica de confidentialitate
Politica de confidentialitate se refera la datele pe care le colectam in scopul desfasurarii activitatilor turistice. Pensiunea Flora colecteaza doua tipuri de date:
Date pentru inregistrarea unei rezervari (Aceste date sunt esentiale pentru a putea stabili primul contact cu dumneavoastra si pentru procesul de rezervare): Nume, Numar de telefon, Adresa de e-mail, Perioada dorita pentru cazare, Numar de persoane adulte si copii, judetul si localitatea de care turistul apartine.
Date pentru finalizarea unei rezervari (Aceste date sunt mai detaliate si sunt obligatorii conform legislatiei in vigoare): Nume, Tip document, CNP, Serie document, Adresa, Data nasterii, Locul nasterii, Scopul calatoriei, Alte note relevante, Telefon, E-mail, Semnatura.
Ce facem cu aceste date:
Toate datele colectate sunt centralizate si, la cerere sau conform legii, pot fi transmise organelor de control abilitate.
Obligatii:
Toate campurile sunt obligatoriu de completat. In cazul in care informatiile completate sunt incorecte sau incomplete, responsabilitatea pentru corectitudinea acestora revine clientului.
Eliminarea datelor:
Daca doriti sa solicitati eliminarea datelor dumneavoastra din sistem, va rugam sa trimiteti un e-mail la barbulescucatalinion@gmail.com. Datele vor putea fi eliminate doar in cazul in care rezervarea a fost anulata, indiferent de motiv. In cazul in care ati beneficiat de un sejur la Pensiunea Flora, anumite date nu pot fi eliminate, conform legislatiei, fiind obligatorii pastrarea urmatoarelor informatii: Datele din documentele emise (facturi), Datele din foaia de receptie semnata la cazare
26. Contact
Pentru a transmite sugestii, reclamatii, felicitari sau alte solicitari, ne puteti contacta la:
0371.238.339 - pensiuneafloratusnad@gmail.com
0754 887 724 - whatsapp